【調査レポートのサマリー】
2020年3月23日 販売取扱開始
2020年3月23日 販売取扱開始
米国調査会社ナビガントリサーチ(Navigant Research)の調査レポート「自動運転自動車システム企業18社の戦略と業務評価 (ナビガントリサーチのリーダーボードレポートシリーズ)」は、主要な18社の自動運転システム企業の戦略と業務を評価している。これらの企業をビジョン、市場化戦略、パートナー、生産戦略、技術、販売・マーケティング・配送、製品の機能、製品品質・信頼性、製品のポートフォリオ、耐久性といった10の評価基準でランク付けしている。ナビガントリサーチ独自のリーダーボードメソドロジにより企業を概説、レイティング、ランク付けし、世界市場の中での各企業の強みと弱みを査定している。
This Navigant Research Leaderboard examines the strategy and execution of 18 leading AD system companies. These players are rated on 10 criteria: vision; go-to market strategy; partners; production strategy; technology; sales, marketing, and distribution; product capability; product quality and reliability; product portfolio; and staying power. Using the Navigant Research, a Guidehouse Company, proprietary Leaderboard methodology, vendors are profiled, rated, and ranked with the goal of providing industry participants with an objective assessment of these companies’ relative strengths and weaknesses in the global AD market.
ナビガントリサーチ(Navigant Research)は、環境エネルギーなどの地球環境保護に関するクリーン技術関連市場の専門調査会社です。エネルギー産業から製品市場や消費者動向まで、広範な調査・分析を行い、調査レポートを出版しています。
■ 調査レポート ■
自動運転自動車システム企業18社の戦略と業務評価 (ナビガントリサーチのリーダーボードレポートシリーズ)
Navigant Research Leaderboard: Automated Driving Vehicles
Assessment of Strategy and Execution for 18 Companies Developing Automated Driving Systems
出版社:ナビガントリサーチ(米国)
2020年3月23日 販売取扱開始
http://www.dri.co.jp/auto/report/nvr/nvrlbadv.html
◆米国調査会社ナビガントリサーチ(Navigant Research)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/nvr/index.html
株式会社データリソースは、ナビガントリサーチの日本での正規販売代理店として、調査レポートの販売などを行っています。
◆このプレスリリースに関するお問合せ
ナビガントリサーチ 日本正規販売代理店
株式会社 データリソース
107-0052 東京都港区赤坂1-14-5 アークヒルズエグゼクティブタワーN313
Tel:03-3582-2531
Fax:03-3582-2861
Eメール:office@dri.co.jp
http://www.dri.co.jp
◆データリソースメールマガジンバックナンバー
http://www.dri.co.jp/mm
◆メールマガジンのお申し込み
http://www.dri.co.jp/contact/magmag-form-tag.html
This Navigant Research Leaderboard examines the strategy and execution of 18 leading AD system companies. These players are rated on 10 criteria: vision; go-to market strategy; partners; production strategy; technology; sales, marketing, and distribution; product capability; product quality and reliability; product portfolio; and staying power. Using the Navigant Research, a Guidehouse Company, proprietary Leaderboard methodology, vendors are profiled, rated, and ranked with the goal of providing industry participants with an objective assessment of these companies’ relative strengths and weaknesses in the global AD market.
ナビガントリサーチ(Navigant Research)は、環境エネルギーなどの地球環境保護に関するクリーン技術関連市場の専門調査会社です。エネルギー産業から製品市場や消費者動向まで、広範な調査・分析を行い、調査レポートを出版しています。
■ 調査レポート ■
自動運転自動車システム企業18社の戦略と業務評価 (ナビガントリサーチのリーダーボードレポートシリーズ)
Navigant Research Leaderboard: Automated Driving Vehicles
Assessment of Strategy and Execution for 18 Companies Developing Automated Driving Systems
出版社:ナビガントリサーチ(米国)
2020年3月23日 販売取扱開始
http://www.dri.co.jp/auto/report/nvr/nvrlbadv.html
◆米国調査会社ナビガントリサーチ(Navigant Research)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/nvr/index.html
株式会社データリソースは、ナビガントリサーチの日本での正規販売代理店として、調査レポートの販売などを行っています。
◆このプレスリリースに関するお問合せ
ナビガントリサーチ 日本正規販売代理店
株式会社 データリソース
107-0052 東京都港区赤坂1-14-5 アークヒルズエグゼクティブタワーN313
Tel:03-3582-2531
Fax:03-3582-2861
Eメール:office@dri.co.jp
http://www.dri.co.jp
◆データリソースメールマガジンバックナンバー
http://www.dri.co.jp/mm
◆メールマガジンのお申し込み
http://www.dri.co.jp/contact/magmag-form-tag.html