【調査レポートのサマリー】
2020年3月23日 販売取扱開始
米国調査会社マインドコマース(Mind Commerce)の調査レポート「人工知能(AI)ベースのチャットボット市場:タイプ毎(テキスト、音声、ハイブリッド)、利用ケース毎、導入タイプ毎、バリューチェーンコンポーネント毎、市場セグメント毎(消費者、企業、産業、政府行政)、産業垂直市場毎、地域・国毎 2020-2025年」は、世界と地域・国毎のチャットボット市場を産業毎、用途毎、ビジネスモデル毎に査定している。2020-2025年の市場規模をタイプ毎(テキスト、音声、ハイブリッド)、利用ケース毎、採用タイプ毎、バリューチェーンコンポーネント毎、市場セグメント毎(消費者、企業、産業、政府行政)、産業垂直市場毎に予測している。産業市場におけるチャットボット市場の様々なセクタの利用ケースを分析している。チャットボット企業の戦略的イニシアチブやソリューション、用途、サービスについても分析している。新しいAIベースのチャットボットのビジネスモデルや、労働者、投資、資本回収率(ROI)などの経済的な影響についても記載している。チャットボットの最新の利用状況や、機械学習や対話型AIなどの人工知能技術の役割についても記載している。
This research provides an in-depth assessment of the chatbots market including global, regional, and country forecasts, by industry, application, and business model. The report also includes market sizing by Type (Text, Voice, and Hybrid), Use Case, Deployment Type, Value Chain Component, Market Segment (Consumer, Enterprise, Industrial, Government), Industry Vertical for years 2020 through 2025.
The report provides an analysis of the chatbot market across industry verticals with use cases in diverse sectors. It also provides an analysis of chatbot companies including their strategic initiatives, solutions, applications, and services. The report provides an assessment of emerging AI-based chatbot business models and associated economic impact on labor, investments, and ROI. It also evaluates the current state of chatbot developments and the role of machine learning and AI other technologies such as conversational AI.
マインドコマース(Mind Commerce)は、ネットワークインフラ、Eコマース、オンラインコンテンツ、アプリケーションなど、有線と無線の両方の通信市場を広範かつ詳細に調査・分析を行ったレポートを数多く出版する米国の調査会社です。
2020年3月23日 販売取扱開始
米国調査会社マインドコマース(Mind Commerce)の調査レポート「人工知能(AI)ベースのチャットボット市場:タイプ毎(テキスト、音声、ハイブリッド)、利用ケース毎、導入タイプ毎、バリューチェーンコンポーネント毎、市場セグメント毎(消費者、企業、産業、政府行政)、産業垂直市場毎、地域・国毎 2020-2025年」は、世界と地域・国毎のチャットボット市場を産業毎、用途毎、ビジネスモデル毎に査定している。2020-2025年の市場規模をタイプ毎(テキスト、音声、ハイブリッド)、利用ケース毎、採用タイプ毎、バリューチェーンコンポーネント毎、市場セグメント毎(消費者、企業、産業、政府行政)、産業垂直市場毎に予測している。産業市場におけるチャットボット市場の様々なセクタの利用ケースを分析している。チャットボット企業の戦略的イニシアチブやソリューション、用途、サービスについても分析している。新しいAIベースのチャットボットのビジネスモデルや、労働者、投資、資本回収率(ROI)などの経済的な影響についても記載している。チャットボットの最新の利用状況や、機械学習や対話型AIなどの人工知能技術の役割についても記載している。
This research provides an in-depth assessment of the chatbots market including global, regional, and country forecasts, by industry, application, and business model. The report also includes market sizing by Type (Text, Voice, and Hybrid), Use Case, Deployment Type, Value Chain Component, Market Segment (Consumer, Enterprise, Industrial, Government), Industry Vertical for years 2020 through 2025.
The report provides an analysis of the chatbot market across industry verticals with use cases in diverse sectors. It also provides an analysis of chatbot companies including their strategic initiatives, solutions, applications, and services. The report provides an assessment of emerging AI-based chatbot business models and associated economic impact on labor, investments, and ROI. It also evaluates the current state of chatbot developments and the role of machine learning and AI other technologies such as conversational AI.
マインドコマース(Mind Commerce)は、ネットワークインフラ、Eコマース、オンラインコンテンツ、アプリケーションなど、有線と無線の両方の通信市場を広範かつ詳細に調査・分析を行ったレポートを数多く出版する米国の調査会社です。
■ 調査レポート ■
人工知能(AI)ベースのチャットボット市場:タイプ毎(テキスト、音声、ハイブリッド)、利用ケース毎、導入タイプ毎、バリューチェーンコンポーネント毎、市場セグメント毎(消費者、企業、産業、政府行政)、産業垂直市場毎、地域・国毎 2020-2025年
AI-Based Chatbot Market by Type (Text, Voice, and Hybrid), Use Case, Deployment Type, Value Chain Component, Market Segment (Consumer, Enterprise, Industrial, Government), Industry Vertical, Region and Country 2020 - 2025
2020年3月23日 販売取扱開始
http://www.dri.co.jp/auto/report/mindc/mcchatbot.html
◆米国市場調査会社 マインドコマース(Mind Commerce)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/mindc/index.html
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