【調査レポートのサマリー】
2020年3月9日 販売取扱開始
米国調査会社マインドコマース(Mind Commerce)の調査レポート「3D設計、エンジニアリング、製造業:設計手法毎(仮想現実、ホログラフ)、3Dプリンタータイプ毎、ソフトウェアタイプ毎、サービス毎、材料毎、用途毎、産業垂直市場毎、地域毎 2020-2025年」は、3D印刷市場のハードウェアメーカ、サービスプロバイダ、アプリケーションプロバイダ、ソフトウェアプロバイダ、原材料プロバイダなどを多面的に分析している。世界と地域毎の様々な産業市場の特許、多様な技術と戦略、原材料サプライなどの重要な要因の影響を査定し、2020-2025年の市場を予測している。
This report provides multi-dimensional analysis of the 3D Printing market including hardware manufacturers, service providers, application providers, software providers, raw material providers, and communities. The report also assesses the market impact of intellectual property, different technologies and strategies, raw material supplies, and other key factors across industry verticals globally and regionally including forecasts for 2020 to 2025. It also evaluates the market for 3D-based design and engineering process as a precursor to fabrication and other manufacturing processes. The use of VR and holograms is anticipated to revolutionize manufacturing.
マインドコマース(Mind Commerce)は、ネットワークインフラ、Eコマース、オンラインコンテンツ、アプリケーションなど、有線と無線の両方の通信市場を広範かつ詳細に調査・分析を行ったレポートを数多く出版する米国の調査会社です。
2020年3月9日 販売取扱開始
米国調査会社マインドコマース(Mind Commerce)の調査レポート「3D設計、エンジニアリング、製造業:設計手法毎(仮想現実、ホログラフ)、3Dプリンタータイプ毎、ソフトウェアタイプ毎、サービス毎、材料毎、用途毎、産業垂直市場毎、地域毎 2020-2025年」は、3D印刷市場のハードウェアメーカ、サービスプロバイダ、アプリケーションプロバイダ、ソフトウェアプロバイダ、原材料プロバイダなどを多面的に分析している。世界と地域毎の様々な産業市場の特許、多様な技術と戦略、原材料サプライなどの重要な要因の影響を査定し、2020-2025年の市場を予測している。
This report provides multi-dimensional analysis of the 3D Printing market including hardware manufacturers, service providers, application providers, software providers, raw material providers, and communities. The report also assesses the market impact of intellectual property, different technologies and strategies, raw material supplies, and other key factors across industry verticals globally and regionally including forecasts for 2020 to 2025. It also evaluates the market for 3D-based design and engineering process as a precursor to fabrication and other manufacturing processes. The use of VR and holograms is anticipated to revolutionize manufacturing.
マインドコマース(Mind Commerce)は、ネットワークインフラ、Eコマース、オンラインコンテンツ、アプリケーションなど、有線と無線の両方の通信市場を広範かつ詳細に調査・分析を行ったレポートを数多く出版する米国の調査会社です。
■ 調査レポート ■
3D設計、エンジニアリング、製造業:設計手法毎(仮想現実、ホログラフ)、3Dプリンタータイプ毎、ソフトウェアタイプ毎、サービス毎、材料毎、用途毎、産業垂直市場毎、地域毎 2020-2025年
3D Design, Engineering, and Manufacturing by Design Method (VR, Holographic), 3D Printer Type, Software, Services, Materials, Applications, Industry Verticals and Regions 2020 - 2025
2020年3月9日 販売取扱開始
http://www.dri.co.jp/auto/report/mindc/mc3dd.html
◆米国市場調査会社 マインドコマース(Mind Commerce)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/mindc/index.html
株式会社データリソースは、マインドコマースの日本での正規販売代理店として、調査レポートの販売などを行っています。
◆このプレスリリースに関するお問合せ
マインドコマース 日本正規販売代理店
株式会社 データリソース
107-0052 東京都港区赤坂1-14-5 アークヒルズエグゼクティブタワーN313
Tel:03-3582-2531
Fax:03-3582-2861
Eメール:office@dri.co.jp
http://www.dri.co.jp
◆データリソースメールマガジンバックナンバー
http://www.dri.co.jp/mm
◆メールマガジンのお申し込み
http://www.dri.co.jp/contact/magmag-form-tag.html