【調査レポートのサマリー】
2020年2月3日 販売取扱開始
米国調査会社マインドコマース(Mind Commerce)の調査レポート「北米のLTEアプリケーションとサービス:機器タイプ毎、サービスプロバイダタイプ毎(キャリア、OTT)、セグメント毎(消費者、企業、産業、政府行政)、産業毎のLTE AdvancedとPro 2020-2025年」は、北米のLTEアプリケーションとサービスについて、LTE AdvancedとLTE Proの機器タイプ毎(スマートフォン、ウェアラブルなど)、サービスプロバイダタイプ毎(既存キャリア、OTTサービスプロバイダ)、消費者、企業、産業、政府行政セクターの産業垂直市場毎に分析・予測している。主要企業の戦略、製品、サービスを査定している。
This report assesses the LTE application and services market in North America including analysis and forecasts by LTE Advanced and LTE Pro segmented by device type (smartphones, wearables, etc.), service provider types (traditional carriers and OTT service providers), and industry verticals across consumer, enterprise, industrial, and government sectors.
The report analyzes major company strategies, products, and services. It also evaluates new business opportunities such as LTE in private wireless networks including fixed access and network as a service. The report also segments LTE forecasts by population centers including urban, suburban, and rural areas.
マインドコマース(Mind Commerce)は、ネットワークインフラ、Eコマース、オンラインコンテンツ、アプリケーションなど、有線と無線の両方の通信市場を広範かつ詳細に調査・分析を行ったレポートを数多く出版する米国の調査会社です。
2020年2月3日 販売取扱開始
米国調査会社マインドコマース(Mind Commerce)の調査レポート「北米のLTEアプリケーションとサービス:機器タイプ毎、サービスプロバイダタイプ毎(キャリア、OTT)、セグメント毎(消費者、企業、産業、政府行政)、産業毎のLTE AdvancedとPro 2020-2025年」は、北米のLTEアプリケーションとサービスについて、LTE AdvancedとLTE Proの機器タイプ毎(スマートフォン、ウェアラブルなど)、サービスプロバイダタイプ毎(既存キャリア、OTTサービスプロバイダ)、消費者、企業、産業、政府行政セクターの産業垂直市場毎に分析・予測している。主要企業の戦略、製品、サービスを査定している。
This report assesses the LTE application and services market in North America including analysis and forecasts by LTE Advanced and LTE Pro segmented by device type (smartphones, wearables, etc.), service provider types (traditional carriers and OTT service providers), and industry verticals across consumer, enterprise, industrial, and government sectors.
The report analyzes major company strategies, products, and services. It also evaluates new business opportunities such as LTE in private wireless networks including fixed access and network as a service. The report also segments LTE forecasts by population centers including urban, suburban, and rural areas.
マインドコマース(Mind Commerce)は、ネットワークインフラ、Eコマース、オンラインコンテンツ、アプリケーションなど、有線と無線の両方の通信市場を広範かつ詳細に調査・分析を行ったレポートを数多く出版する米国の調査会社です。
■ 調査レポート ■
北米のLTEアプリケーションとサービス:機器タイプ毎、サービスプロバイダタイプ毎(キャリア、OTT)、セグメント毎(消費者、企業、産業、政府行政)、産業毎のLTE AdvancedとPro 2020-2025年
LTE Applications and Services in North America by LTE Advanced and Pro by Device Type, Service Provider Type (Carrier and OTT), Segment (Consumer, Enterprise, Industrial, and Government), and Industry Verticals 2020 - 2025
2020年2月3日 販売取扱開始
http://www.dri.co.jp/auto/report/mindc/mcnalteas.html
◆米国市場調査会社 マインドコマース(Mind Commerce)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/mindc/index.html
株式会社データリソースは、マインドコマースの日本での正規販売代理店として、調査レポートの販売などを行っています。
◆このプレスリリースに関するお問合せ
マインドコマース 日本正規販売代理店
株式会社 データリソース
107-0052 東京都港区赤坂1-14-5 アークヒルズエグゼクティブタワーN313
Tel:03-3582-2531
Fax:03-3582-2861
Eメール:office@dri.co.jp
http://www.dri.co.jp
◆データリソースメールマガジンバックナンバー
http://www.dri.co.jp/mm
◆メールマガジンのお申し込み
http://www.dri.co.jp/contact/magmag-form-tag.html