【調査レポートのサマリー】
2019年7月発行
米国調査会社オンワールドリサーチ(ON World Research)の調査レポート「北米のスマートホーム照明:スマート電球、直管蛍光灯、電灯、照明設備」は、スマートホーム用の照明について、ホームデポ、ロウズ、ウォルマート、ターゲット、 ベッド・バス・アンド・ビヨンド、ベストバイ、アップルストア、エースハードウェア、トゥルーバリューなどの多くの小売店について調査している。6600のスマートホーム消費者について2019年6月までの市場を調査している。この調査によれば、スマート電球購入者の77%が過去一年以内に初めてスマート電球を購入した。現在のスマート電球購入者は、今後2年間に平均5.7個のスマート電球を購入するだろうとしている。
For this report, ON World conducted phone-based and in-person interviews and surveys in July/August 2018 and again in May/June 2019. This includes hundreds of retail stores such as Home Depot, Lowe’s, Walmart, Target, Bed Bath & Beyond, Best Buy, Apple Stores, Ace Hardware and True Value. ON World also conducted surveys with 6,600 smart home consumers through June of 2019.
ON World’s Q2 2019 survey with smart bulb buyers found that 77% purchased their first smart bulb within the past year. Current smart bulb buyers are planning an average of 5.7 additional smart bulbs over the next two years. However, 1 in 4 have returned at least one smart bulb over the past two years and 30% indicate that it was “moderately difficult” to “nearly impossible” to install their smart bulb.
オンワールドリサーチ(ON World Research)は、無線センサネットワーク(WSN)やクラウドコンピューティングなどのIoT技術を中心に調査レポートを出版しています。
2019年7月発行
米国調査会社オンワールドリサーチ(ON World Research)の調査レポート「北米のスマートホーム照明:スマート電球、直管蛍光灯、電灯、照明設備」は、スマートホーム用の照明について、ホームデポ、ロウズ、ウォルマート、ターゲット、 ベッド・バス・アンド・ビヨンド、ベストバイ、アップルストア、エースハードウェア、トゥルーバリューなどの多くの小売店について調査している。6600のスマートホーム消費者について2019年6月までの市場を調査している。この調査によれば、スマート電球購入者の77%が過去一年以内に初めてスマート電球を購入した。現在のスマート電球購入者は、今後2年間に平均5.7個のスマート電球を購入するだろうとしている。
For this report, ON World conducted phone-based and in-person interviews and surveys in July/August 2018 and again in May/June 2019. This includes hundreds of retail stores such as Home Depot, Lowe’s, Walmart, Target, Bed Bath & Beyond, Best Buy, Apple Stores, Ace Hardware and True Value. ON World also conducted surveys with 6,600 smart home consumers through June of 2019.
ON World’s Q2 2019 survey with smart bulb buyers found that 77% purchased their first smart bulb within the past year. Current smart bulb buyers are planning an average of 5.7 additional smart bulbs over the next two years. However, 1 in 4 have returned at least one smart bulb over the past two years and 30% indicate that it was “moderately difficult” to “nearly impossible” to install their smart bulb.
オンワールドリサーチ(ON World Research)は、無線センサネットワーク(WSN)やクラウドコンピューティングなどのIoT技術を中心に調査レポートを出版しています。
■ 調査レポート ■
北米のスマートホーム照明:スマート電球、直管蛍光灯、電灯、照明設備
North America Smart Home Lighting: Smart Bulbs, Light Strips, Lamps & Fixtures
出版年月:2019年7月
http://www.dri.co.jp/auto/report/onworld/onwnashl.html
◆米国市場調査会社 オンワールドリサーチ(ON World Research)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/onworld/index.html
株式会社データリソースは、オンワールドリサーチの日本での調査レポートの販売などを行っています。
◆このプレスリリースに関するお問合せ
オンワールドリサーチ 日本販売代理店
株式会社 データリソース
107-0052 東京都港区赤坂1-14-5 アークヒルズエグゼクティブタワーN313
Tel:03-3582-2531
Fax:03-3582-2861
Eメール:office@dri.co.jp
http://www.dri.co.jp
◆データリソースメールマガジンバックナンバー
http://www.dri.co.jp/mm
◆メールマガジンのお申し込み
http://www.dri.co.jp/contact/magmag-form-tag.html