【調査レポートのプレスリリースより】
2017年10月発行
2017年10月発行
幅広い市場を対象としている調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)の調査レポート「モバイルエンゲージメント市場:利用タイプ毎(SME、LSE)、ソリューション毎(SMS・MMS、プッシュ通知、アプリ内メッセージング、Eメール、アプリ/ウェブコンテンツ)、産業垂直市場毎(金融サービス、小売り、旅行・観光業、通信IT)、地域毎 - 2023年までの世界市場予測」は、モバイルエンゲージメント市場は2017年に44億4000万ドルの市場価値となり、2017-2023年に年平均成長率(CAGR)43.46%で成長して2023年には387億ドルに達するだろうと報告している。
この市場成長は、モバイル機器アプリケーションの利用増加と、モバイル優先の戦略への方向性が主な要因となってもたらされるだろう。モバイル優先のアプローチは、ブランドや消費者の認知の浸透、モバイル機器による消費者需要との合致、通信の効率的なバリュープロポジションなどによって採用が増加している。モバイルアプリは、モバイル機器によってベンダに位置データ、履歴検索、コンテクスチュアル、オムニチャンネル体験のプラットフォームを提供する。
[プレスリリース原文]
Mobile Engagement Market worth 38.70 Billion USD by 2023
October 4, 2017
According to the recent research report "Mobile Engagement Market by User Type (SME, LSE), Solution (SMS & MMS, Push Notification, In-App Messaging, E-mail, App/Web Content), Vertical (Financial Services, Retail, Travel & Hospitality, Telecom & IT), and Region - Global Forecast to 2023", the mobile engagement market will be valued at USD 4.44 Billion in 2017 and is expected to reach USD 38.70 Billion by 2023, at a CAGR of 43.46% between 2017 and 2023.
The increasing use of mobile device applications and growing focus toward mobile first strategy are among the factors driving the growth of the market. The increased adoption of mobile first approach has enabled in-depth understanding of brands and consumers, meeting consumer needs through mobile devices, and communicating value proposition effectively. The mobile app offers a platform to vendors for utilizing location data, together with search history, to provide a contextual, omnichannel experience across mobile devices.
(以下省略)
マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)は、通信、半導体、医療機器、エネルギーなど、幅広い市場に関する調査レポートを出版しています。また広範な市場を対象としたカスタム調査も行っています。
■ 調査レポート ■
モバイルエンゲージメント市場:利用タイプ毎(SME、LSE)、ソリューション毎(SMS・MMS、プッシュ通知、アプリ内メッセージング、Eメール、アプリ/ウェブコンテンツ)、産業垂直市場毎(金融サービス、小売り、旅行・観光業、通信IT)、地域毎 - 2023年までの世界市場予測
Mobile Engagement Market by User Type (SME, LSE), Solution (SMS & MMS, Push Notification, In-App Messaging, E-mail, App/Web Content), Vertical (Financial Services, Retail, Travel & Hospitality, Telecom & IT), and Region - Global Forecast to 2023
出版社:マーケッツアンドマーケッツ(インド)
出版年月:2017年10月
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/mamse5622.html
◆米国調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)について
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/index.html
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この市場成長は、モバイル機器アプリケーションの利用増加と、モバイル優先の戦略への方向性が主な要因となってもたらされるだろう。モバイル優先のアプローチは、ブランドや消費者の認知の浸透、モバイル機器による消費者需要との合致、通信の効率的なバリュープロポジションなどによって採用が増加している。モバイルアプリは、モバイル機器によってベンダに位置データ、履歴検索、コンテクスチュアル、オムニチャンネル体験のプラットフォームを提供する。
[プレスリリース原文]
Mobile Engagement Market worth 38.70 Billion USD by 2023
October 4, 2017
According to the recent research report "Mobile Engagement Market by User Type (SME, LSE), Solution (SMS & MMS, Push Notification, In-App Messaging, E-mail, App/Web Content), Vertical (Financial Services, Retail, Travel & Hospitality, Telecom & IT), and Region - Global Forecast to 2023", the mobile engagement market will be valued at USD 4.44 Billion in 2017 and is expected to reach USD 38.70 Billion by 2023, at a CAGR of 43.46% between 2017 and 2023.
The increasing use of mobile device applications and growing focus toward mobile first strategy are among the factors driving the growth of the market. The increased adoption of mobile first approach has enabled in-depth understanding of brands and consumers, meeting consumer needs through mobile devices, and communicating value proposition effectively. The mobile app offers a platform to vendors for utilizing location data, together with search history, to provide a contextual, omnichannel experience across mobile devices.
(以下省略)
マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)は、通信、半導体、医療機器、エネルギーなど、幅広い市場に関する調査レポートを出版しています。また広範な市場を対象としたカスタム調査も行っています。
■ 調査レポート ■
モバイルエンゲージメント市場:利用タイプ毎(SME、LSE)、ソリューション毎(SMS・MMS、プッシュ通知、アプリ内メッセージング、Eメール、アプリ/ウェブコンテンツ)、産業垂直市場毎(金融サービス、小売り、旅行・観光業、通信IT)、地域毎 - 2023年までの世界市場予測
Mobile Engagement Market by User Type (SME, LSE), Solution (SMS & MMS, Push Notification, In-App Messaging, E-mail, App/Web Content), Vertical (Financial Services, Retail, Travel & Hospitality, Telecom & IT), and Region - Global Forecast to 2023
出版社:マーケッツアンドマーケッツ(インド)
出版年月:2017年10月
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/mamse5622.html
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