【調査レポート概要】
2014年4月発行
2014年4月発行
英国調査会社インフォーマテレコムズ&メディア社の調査レポート「中東と北アフリカのテレビ市場(第10版) - Middle East and North Africa TV - 10th edition」は、中東と北アフリカのテレビ市場について調査しています。調査対象国は、アルジェリア、アゼルバイジャン、バーレーン、キプロス、エジプト、イスラエル、ヨルダン、ケニア、クウェート、レバノン、リビア、モロッコ、オマーン、カタール、サウジアラビア、スーダン、チュニジア、トルコ、アラブ首長国連邦です。
Overview
Satellite TV has long dominated the MENA region’s TV sector, but in several territories some important changes are occurring. This year, Informa’s analysis of this key region includes a full update of detailed metrics including pay-TV revenues, ARPU and a breakdown between subscription and on-demand revenues. Additionally, it is provided in an innovative new PowerPoint-based format.
This will provide you with insights that are:
* More IMMEDIATE. The country profiles are rich in charts, graphs and other graphics. The focus in the new-style report has shifted to analyzing the market in a more visual way - emphasizing key areas for ease of reference.
* More FLEXIBLE. Presented in an easy-to-use PowerPoint that is simple to manipulate, so clients can easily export charts, data and other findings into their own presentations, reports and documents.
* More OPINIONATED. Each country update has an extended ‘Informa Viewpoint’. This makes it clear what Informa’s take is on each market to assist your own business decisions.
* WIDER in focus. A section called ‘Next-generation TV’ looks beyond the traditional TV platforms (cable, satellite, IPTV, terrestrial) and analyzes new developments in areas like over-the-top video, catch-up TV and multiscreen.
This inventive style of research report has been created to provide you with the intelligence you need to understand the dynamics of this high-growth region.
◆ この調査レポートについて
中東と北アフリカのテレビ市場(第10版)
Middle East and North Africa TV - 10th edition
出版社:インフォーマテレコムズ&メディア社(英国)
出版年月:2014年4月
http://www.dri.co.jp/auto/report/it_AND_m/itmmeatv10e14.html
◆英国市場調査会社 インフォーマテレコムズ&メディア社について
http://www.dri.co.jp/auto/report/it&m/index.html
株式会社データリソースは、インフォーマテレコムズ&メディア社の日本販売代理店です。 調査レポートの販売、委託調査などを行っています。
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