【調査レポートのプレスリリースより】
2017年9月1日発行
2017年9月1日発行
幅広い市場を対象としている調査会社マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)の調査レポート「双方向(対話型)音声応答システム市場:技術毎(タッチトーン、会話)、クラウド・オンプレミス毎、産業毎(銀行金融サービス保険、医薬、ITアウトソーシング)、企業規模毎、ソリューション毎、サービス毎、地域毎 - 2023年までの世界市場予測」は、双方向(対話型)音声応答システム市場は予測期間中に年平均成長率(CAGR)6.83%で成長し、2017年の37億3000万ドルから2023年には55億4000万ドルに達するだろうと報告している。双方向音声応答(IVR)市場は、IVRシステムの産業基準にみあう高度な技術統合やクラウドベースのサービスの増加によって成長している。
過去10年間に主に対話型音声応答(IVR)産業の進化を牽引してきたのは、自然言語処理(NLP)技術である。NLP技術は自然な会話を解析するもので、NLPをサポートするIVRは一般的な自然言語による応答が可能になる。そのことが会話システムの発展を助長してきた。NLP技術を使うことで、IVRソリューションはますます使いやすく設計されるようになってきた。一方、企業が電話問合せ全般での取り込み、追跡、評価によって顧客満足を達成するためにIVR解析が役立つことから、市場成長を促進する役割を果たしてきた。IVR解析ソリューションは、一般的な窓口やメニューや対応の誤認などの根本的な原因や、IVRシステム利用における顧客の遠慮などの問題を追跡している。一たび問題点が理解できれば、企業は顧客がセルフサービスソリューションを利用しやすくして、自社のIVRソリューションを強化することができる。
[プレスリリース原文]
Interactive Voice Response Market worth 5.54 Billion USD by 2023
September 1, 2017
The report "Interactive Voice Response Market by Technology (Touch-Tone and Speech), Deployment (Cloud and on Premise), Vertical (BFSI, Pharma and Healthcare, ITES), Organization Size, Solution, Service, And Geography - Global Forecast to 2023", The interactive voice response (IVR) market was valued at USD 3.73 Billion in 2017 and is expected to reach USD 5.54 Billion by 2023, at a CAGR of 6.83% during the forecast period. The growth of the interactive voice response (IVR) market is attributed the increasing integration of advanced technologies and rise in cloud-based services that meet the industry standards for the IVR systems.
Increasing integration of advanced technologies to drive the growth of interactive voice response market
Natural language processing (NLP) is one of the leading technology that has been gaining increased adoption in the past decade of the progression of the interactive voice response (IVR) industry. NLP technology is used to analyze spoken natural language, and the IVRs supporting NLP are able to generate natural language response. This has helped in developing conversational systems. Using NLP technology, the IVR solutions have been designed to be smarter. On the other hand, IVR analytics plays an essential role in fueling the market growth, as it helps the companies to achieve customer satisfaction by capturing, tracking, and evaluating the entire call experience. IVR analytics solutions address issues such as root cause of common drop-off points and misunderstood menus and prompts, as well as customer reticence in using IVR systems. Once the issues are understood, an organization can make enhancements to its IVR solution, thereby making it easier for customers to use the self-service solution.
(以下省略)
マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)は、通信、半導体、医療機器、エネルギーなど、幅広い市場に関する調査レポートを出版しています。また広範な市場を対象としたカスタム調査も行っています。
■ 調査レポート ■
双方向(対話型)音声応答システム市場:技術毎(タッチトーン、会話)、クラウド・オンプレミス毎、産業毎(銀行金融サービス保険、医薬、ITアウトソーシング)、企業規模毎、ソリューション毎、サービス毎、地域毎 - 2023年までの世界市場予測
Interactive Voice Response Market by Technology (Touch-Tone and Speech), Deployment (Cloud and on Premise), Vertical (BFSI, Pharma and Healthcare, ITES), Organization Size, Solution, Service, And Geography - Global Forecast to 2023
出版社:マーケッツアンドマーケッツ(インド)
出版年月:2017年9月1日
http://www.dri.co.jp/auto/report/mam/mamse5548.html
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過去10年間に主に対話型音声応答(IVR)産業の進化を牽引してきたのは、自然言語処理(NLP)技術である。NLP技術は自然な会話を解析するもので、NLPをサポートするIVRは一般的な自然言語による応答が可能になる。そのことが会話システムの発展を助長してきた。NLP技術を使うことで、IVRソリューションはますます使いやすく設計されるようになってきた。一方、企業が電話問合せ全般での取り込み、追跡、評価によって顧客満足を達成するためにIVR解析が役立つことから、市場成長を促進する役割を果たしてきた。IVR解析ソリューションは、一般的な窓口やメニューや対応の誤認などの根本的な原因や、IVRシステム利用における顧客の遠慮などの問題を追跡している。一たび問題点が理解できれば、企業は顧客がセルフサービスソリューションを利用しやすくして、自社のIVRソリューションを強化することができる。
[プレスリリース原文]
Interactive Voice Response Market worth 5.54 Billion USD by 2023
September 1, 2017
The report "Interactive Voice Response Market by Technology (Touch-Tone and Speech), Deployment (Cloud and on Premise), Vertical (BFSI, Pharma and Healthcare, ITES), Organization Size, Solution, Service, And Geography - Global Forecast to 2023", The interactive voice response (IVR) market was valued at USD 3.73 Billion in 2017 and is expected to reach USD 5.54 Billion by 2023, at a CAGR of 6.83% during the forecast period. The growth of the interactive voice response (IVR) market is attributed the increasing integration of advanced technologies and rise in cloud-based services that meet the industry standards for the IVR systems.
Increasing integration of advanced technologies to drive the growth of interactive voice response market
Natural language processing (NLP) is one of the leading technology that has been gaining increased adoption in the past decade of the progression of the interactive voice response (IVR) industry. NLP technology is used to analyze spoken natural language, and the IVRs supporting NLP are able to generate natural language response. This has helped in developing conversational systems. Using NLP technology, the IVR solutions have been designed to be smarter. On the other hand, IVR analytics plays an essential role in fueling the market growth, as it helps the companies to achieve customer satisfaction by capturing, tracking, and evaluating the entire call experience. IVR analytics solutions address issues such as root cause of common drop-off points and misunderstood menus and prompts, as well as customer reticence in using IVR systems. Once the issues are understood, an organization can make enhancements to its IVR solution, thereby making it easier for customers to use the self-service solution.
(以下省略)
マーケッツアンドマーケッツ(MarketsandMarkets)は、通信、半導体、医療機器、エネルギーなど、幅広い市場に関する調査レポートを出版しています。また広範な市場を対象としたカスタム調査も行っています。
■ 調査レポート ■
双方向(対話型)音声応答システム市場:技術毎(タッチトーン、会話)、クラウド・オンプレミス毎、産業毎(銀行金融サービス保険、医薬、ITアウトソーシング)、企業規模毎、ソリューション毎、サービス毎、地域毎 - 2023年までの世界市場予測
Interactive Voice Response Market by Technology (Touch-Tone and Speech), Deployment (Cloud and on Premise), Vertical (BFSI, Pharma and Healthcare, ITES), Organization Size, Solution, Service, And Geography - Global Forecast to 2023
出版社:マーケッツアンドマーケッツ(インド)
出版年月:2017年9月1日
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